Το Κέντρο μας παρέχει υπηρεσίες στους τομείς της πρόληψης, διάγνωσης και αποκατάστασης δυσκολιών λόγου, επικοινωνίας, μάθησης, συμπεριφοράς και ψυχοσυναισθηματικής ισορροπίας.
Τόσο το επιστημονικό υπόβαθρο και η εξειδίκευση του προσωπικού, όσο και η αγάπη μας για προσφορά στον άνθρωπο διασφαλίζουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε. Σε συνεργασία με εκπαιδευτικούς / γιατρούς και κυρίως με τους γονείς/κηδεμόνες των παιδιών και εφήβων στοχεύουμε στα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με άμεσο τρόπο.
Βασική μας προτεραιότητα είναι η εξασφάλιση ενός φιλικού περιβάλλοντος και μιας ζεστής ατμόσφαιρας προκειμένου οι γονείς και τα παιδιά να νιώσουν άνετα ώστε να μοιραστούν μαζί μας το ζήτημα που τους απασχολεί. Αυτό κρίνεται σημαντικό για την συνεργασία του παιδιού και εφήβου στη διαδικασία της αξιολόγησης και στην ομαλή προσαρμογή του στο πρόγραμμα αποκατάστασης των δυσκολιών του. Κύρια μας επιδίωξη είναι η σωστή διάγνωση και ο σχεδιασμός του κατάλληλου προγράμματος παρέμβασης στις εκάστοτε δυσκολίες του μαθητή.
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ:
1. Μαρία Γαλίζη / Ψυχολόγος - Ειδ. Παιδαγωγός
Η Μαρία Γαλίζη σπούδασε Ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών και αποφοίτησε με βαθμό Λίαν Καλώς.
Έκανε μεταπτυχιακές σπουδές (ΜSc) στη Μ. Βρετανία με αντικείμενο στην Εκπαίδευση και ειδίκευση στις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες, όπου της απονεμήθηκε διάκριση.
Είναι μέλος του Βρετανικού Συλλόγου Δυσλεξίας (A.M.B.D.A.) και έχει αποκτήσει τίτλο εγκεκριμένης θέσης διδασκάλου (teacher status) ατόμων με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες από το Βρετανικό Σύλλογο.
Το ερευνητικό αντικείμενο της μεταπτυχιακής της διατριβής ήταν «οι ορισμοί που δίνουν και οι αντιλήψεις που έχουν διορισμένοι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην Ελλάδα για τη δυσλεξία» (μέσο συλλογής δεδομένων: η συνέντευξη)
Διετέλεσε αναπληρώτρια ψυχολόγος στο Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ηρακλείου Αττικής, στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Β’ Αθηνών και στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Πειραιά του Υπουργείου Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης.
Έχει εργαστεί ως ειδική παιδαγωγός σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης Λόγου και Μάθησης και έχει συνεργαστεί με Ιδιωτικά Σχολεία στην Αττική.
Έχει προσφέρει εθελοντική εργασία στο Ιατροπαιδαγωγικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης, εποπτεύοντας προπτυχιακούς φοιτητές Ψυχολογίας και προσφέροντας υπηρεσίες αξιολόγησης και παρέμβασης σε μαθητές Δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες.
Έχει εποπτεύσει μεταπτυχιακό φοιτητή σε χρήση ψυχομετρικών εργαλείων.
Έχει προσφέρει υπηρεσίες διάγνωσης και αποκατάστασης μαθησιακών δυσκολιών σε παιδιά με δυσλεξία, γενικές μαθησιακές δυσκολίες, νοητική ανωριμότητα, διάσπαση προσοχής/ υπερκινητικότητα, διάχυτη αναπτυξιακή διαταραχή και διγλωσσία.
Η πρακτική της άσκηση έγινε στο Ίδρυμα Για το Παιδί «Παμμακάριστος» στη Ν. Μάκρη Αττικής και σε Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο στο Swansea της Μ. Βρετανίας.
Έχει παρακολουθήσει συνέδρια του Διεθνούς Συλλόγου Σχολικής Ψυχολογίας και του Τμήματος Ψυχολογίας Παν/μίου Αθηνών και ημερίδες της Εταιρείας για την Ψυχική Υγεία Παιδιών και Εφήβων και του Ινστιτούτου Θεραπείας και Έρευνας της Συμπεριφοράς.
Έχει παρακολουθήσει μαθήματα νοηματικής γλώσσας στο Εθνικό Ίδρυμα Κωφών.
Έχει κάνει μουσικές σπουδές (αρμόνιο) στο Εθνικό Ωδείο Αθηνών και μαθήματα Βυζαντινής Μουσικής. Παρακολουθεί μαθήματα ορθοφωνίας στο Εθνικό Ωδείο.
Έχει διατελέσει υπαρχηγός και κοινοτάρχης στις Παιδικές Κατασκηνώσεις του Δήμου Αθηναίων στον Αγ. Ανδρέα Αττικής.
2. Κουρκούλη Παρασκευή / Λογοθεραπεύτρια
Η Κουρκούλη Παρασκευή (Εύη) σπούδασε Λογοθεραπεία στο Ανώτατο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ηπείρου και αποφοίτησε με βαθμό Άριστα.
Πραγματοποίησε την Πρακτική της Άσκηση στη Νευρολογική Κλινική του Ναυτικού Νοσοκομείου Αθηνών .
Έχει εργαστεί σε κέντρα ειδικών θεραπειών και σε κέντρα παθολογίας λόγου και ομιλίας.
Έχει προσφέρει υπηρεσίες παράλληλης στήριξης σε μαθητή (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αγίου Δημητρίου).
Έχει εργαστεί ως εξωτερικός συνεργάτης στο Ίδρυμα Παιδόπολη «Άγιος Ανδρέας».
Πτυχιακή Μελέτη: «Χορήγηση του τεστ Western Aphasia Battery-Revised (WAB-R) σε φυσιολογικό πληθυσμό και σε άτομα με ήπιου ή μέτριου βαθμού άνοια» . Επιβλέπων καθηγητής: Dr Γρ. Νάσιος, Slt Δ. Ταφιάδης.
Δημοσίευση: P56 Tafiadis D., Fotiou K., Kourkouli E., Nasios Gr., “The language characteristics of Greek Demented population with the use of Western Aphasia Battery-Revised (WAB-R). Also a pilot study & validation in demented Greek population.” στο 15th Congress of the European Federation of Neurological Societies, Budapest- Hungary.
3. Αγερίδη Δανάη / Γλωσσολόγος - Ειδ. Παιδαγωγός
Η Δανάη Αγερίδη σπούδασε Γλωσσολογία (σχολή Φιλολογίας) στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και αποφοίτησε με βαθμό Λίαν Καλώς.
Απέκτησε επαγγελματικό δίπλωμα (BTEC Prof. Diploma) στις «Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία» και (BTEC Prof.Certificate) στη «Συμβουλευτική και Δεξιότητες Συμβουλευτικής» αναγνωρισμένα από τον Edexcel της Μ. Βρετανίας.
Είναι πιστοποιημένη εφαρμόστρια PECS (Σύστημα Επικοινωνίας μέσω Ανταλλαγής Εικόνων) (Pyramid Hellas).
Έχει εκπαιδευτεί στο συμπεριφορισμό (διαμόρφωση Λειτουργικής Αξιολόγησης (FBA) και Ανάλυσης (ABA) και θετικών προγραμμάτων παρέμβασης σε προβλήματα συμπεριφοράς και επικοινωνίας (PBSP, DTT, συμπεριφοριστικά συμβόλαια).
Ολοκληρώνει μεταπτυχιακές σπουδές (MSc) στην Παιδοψυχολογία με μερική υποτροφία από το University of Central Lancashire.
Ως ειδική παιδαγωγός έχει εργαστεί σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης Λόγου και Μάθησης προσφέροντας υπηρεσίες εκπαιδευτικής αξιολόγησης και παρέμβασης σε παιδιά με δυσλεξία, δυσαριθμησία, γενικές μαθησιακές δυσκολίες, διάσπαση προσοχής/υπερκινητικότητα, τυπικό αυτισμό και σύνδρομο Asperger.
Έχει εξειδικευτεί σε βραχύχρονο πρόγραμμα κάλυψης κενών αλλά και σε κατάλληλη για μαθητές με δυσαριθμησία διδασκαλία Άλγεβρας και Γεωμετρίας των τάξεων του Δημοτικού αλλά και Α' και Β' Γυμνασίου.
Επίσης, έχει στο ενεργητικό της επιτυχή προετοιμασία μαθητών για την εισαγωγή τους σε πειραματικά-πρότυπα Γυμνάσια στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών επί τρία συναπτά έτη.
Επιπροσθέτως, ως ειδική παιδαγωγός αλλά και φιλόλογος επεκτείνει τις εναλλακτικές και πολυαισθητηριακές μεθόδους διδασκαλίας παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες και στο Γυμνάσιο και Λύκειο σε Αρχαία, Λατινικά, Αρχαία και Νέα Γραμματεία κτλ., όπου είναι απαραίτητο.
Έχει συνεργαστεί με διδακτικό προσωπικό σχολείων στην Αττική παρέχοντας εκπαιδευτική συμβουλευτική και συνεργαζόμενη με γονείς με σκοπό τη διαμόρφωση πλάνου θετικής παρέμβασης σε προβληματικές συμπεριφορές στο σχολείο ή στο σπίτι.
Έχει δημιουργήσει ομάδες ανάπτυξης συναισθηματικών και κοινωνικών δεξιοτήτων.
Η πρακτική της άσκηση έγινε στο 1ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου και ανέλαβε δραστηριότητες παρέμβασης σε παιδιά με δυσλεξία, αυτισμό και ψύχωση.
Έχει προσφέρει εθελοντική εργασία ως εφαρμόστρια PECS και ως εκπαιδευμένη στο συμπεριφορισμό σε εξειδικευμένο πρότυπο κέντρο για τον αυτισμό και ΔΕΠ/Υ.
Ως φιλόλογος έκανε πρακτική άσκηση σε Πρότυπα Πειραματικά Γυμνάσια και Λύκεια και εργάστηκε τόσο ιδιωτικά, όσο και ως συνεργάτης Πανεπιστημιακού φροντιστηρίου και κέντρων για μαθητές μέσης εκπαίδευσης.
Είναι κάτοχος επαγγελματικού διπλώματος διδασκαλίας ευρωπαϊκών χορών από τον International Dance Teacher Association.
4. Ντερέβσκα Τατιάνα / Εργοθεραπεύτρια
Η Τατιάνα Ντερέβσκα κατέχει Πτυχίο Εργοθεραπείας ΤΕΙ Αθηνών ,Σχολή Επαγγελματιών Υγείας & Πρόνοιας (άδεια άσκησης επαγγέλματος Εργοθεραπευτή, Αρ.πρωτ.4650/2016).
Επίσης, κατέχει Τίτλο σπουδών Βοηθού Φυσικοθεραπευτή, Ιδιωτικό Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης «Ακμή».
Έχει αποκτήσει Diploma Βιολογίας από το Κρατικό Πανεπιστήμιο Ζαπορίζιε της Ουκρανίας (Αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ, μετά επιτυχών εξετάσεων, ισοτιμίας με αντίστοιχο Πτυχίο Βιολογίας Ελληνικού ΑΕΙ).
Έχει αποκτήσει ειδικότητα θεραπευτικού μασάζ με στοιχεία θεραπευτικής ρεφλεξολογίας από το Σύλλογο Ερυθρού Σταυρού του Ζαπορίζιε, Ουκρανίας, καθώς και ειδικότητα μασάζ αποκατάστασης υγείας από τον Ουκρανικό Ερυθρό Σταυρό.
Διετέλεσε κλινικός βοηθός στο ιατρείο Νευρολόγου-Manual Therapist Dr Keller,Ζαπορίζιε, Ουκρανίας -Αξιολόγηση και θεραπεία παιδιών πρώτης σχολικής ηλικίας με μυοσκελετικά προβλήματα σε σχολεία και εκπαίδευση γονέων και δάσκαλων στην αναγνώριση και πρόληψη μυοσκελετικών προβλημάτων κατά την ανάπτυξη του παιδιού. Ανάπτυξη αρχών εργονομίας και ορθής στάσης σώματος στο σχολικό και οικιακό περιβάλλον, με σκοπό τη βελτίωση της ανάπτυξης του μυοσκελετικού συστήματος.
Ακόμη, κατέχει αναγνωρισμένο (ΟΕΕΚ )τίτλο Μουσικών Σπουδών από το Μουσικό Σχολείο της Ζαπορίζια τη ΕΣΣΔ, ως ισότιμου με το Πτυχίο Μουσικής του Τομέα Εφαρμοσμένων Τεχνών του Τεχνικού Επαγγελματικού Λυκείου της 2βάθμιας Εκπαίδευσης.
Έχει εργαστεί σε ψυχοπαιδαγωγικά κέντρα αποκατάστασης στην Αττική.
Η πρακτική της άσκηση έγινε στο Κέντρο Ημέρας για το Παιδί του Παιδοψυχιατρικού Τμήματος του Νοσοκομείου "Αγλαΐα Κυριακού", στο Κέντρο Αποκατάστασης νευρολογικών και ορθοπεδικών ασθενών (ΓΝ Αττικής ΚΑΤ) και σε Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αθηνών σε παιδιά με αναπτυξιακές διαταραχές.
Έχει Ελληνική και Ουκρανική Υπηκοότητα (Βεβαίωση Ελληνομάθειας του Διδασκαλείου Νέας Ελληνικής της Φιλοσοφικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών)
Είναι Μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Εργοθεραπευτών.