Η Κατερίνα Μάσχα είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας της Κρήτης, ενώ έχει συνεχίσει τις μεταπτυχιακές σπουδές της στην Αγγλία, όπου ολοκλήρωσε Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στις Αναπτυξιακές Διαταραχές και Διδακτορικό Δίπλωμα στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία.
Ξεκίνησε να εργάζεται κλινικά με παιδιά με Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος στην Αγγλία πριν 19 χρόνια και συνεχίζει μέχρι και σήμερα στο ιδιωτικό της γραφείο, όπου πλέον προσφέρει παρέμβαση σε παιδιά και οικογένειες με πλειάδα διαταραχών και δυσκολιών. Το κλινικό και ερευνητικό της όμως ενδιαφέρον εστιαζόταν πάντα στις Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος.
Συγχρόνως με το κλινικό έργο, εργάστηκε ως Λέκτορας στο Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου της Κρήτης για 10 χρόνια, διδάσκοντας μαθήματα σχετικά με την Αναπτυξιακή Ψυχολογία και τις Αναπτυξιακές Διαταραχές. Διαθέτει πλήθος ανακοινώσεων σε συνέδρια και ημερίδες, καθώς και αναπτυσσόμενο συγγραφικό έργο.
Από τον Ιανουάριο του 2017 αποτελεί μέλος του Κέντρου Παιδιού και Εφήβου ως Επιστημονικά Υπεύθυνη του Εξειδικευμένου Κέντρου Διάγνωσης και Αποκατάστασης για άτομα με ΔΑΦ Ηλίανθος, που εδρεύει στην Αθήνα.
ΕΚΠΑΙ∆ΕΥΣΗ
∆ιδακτορικό (Ph.D.) στην Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Σεπτέμβριος 1998 – Σεπτέμβριος 2002
Postgraduate Award Studentship
Πανεπιστήμιο του Oυώρικ (Warwick University, UK), ΤμήμαΨυχολογίας (Psychology Department)
Θέμα διατριβής: Η ερμηνεία που δίνουν τα παιδιά στις σχέσεις τους με τους γονείς και τα αδέρφια τους, σε οικογένειες όπου ένα τουλάχιστον παιδί πάσχει από αυτισμό και σε οικογένειες όπου τα παιδιά έχουν φυσιολογική ανάπτυξη (Parental Differential Treatment, the interpretations adolescents attribute to it, and how it affects their adjustment in two family contexts)
Μεταπτυχιακό στην Νοητική Στέρηση (MA in Learning Disabilities)
Σεπτέμβριος 1997 - Σεπτέμβριος 1998
Distinction (∆ιάκριση)
Πανεπιστήμιο του Κηλ (Keele University, UK), Τμήμα Ψυχολογίας (Psychology Department)
Θέμα διατριβής: Το άγχος και η ψυχολογική εξάντληση που αντιμετωπίζει το προσωπικό κέντρων θεραπείας και αποκατάστασης για άτομα με αναπτυξιακές διαταραχές και νοητικές δυσκολίες (Staff morale in day care centres for adults with learning disabilities)
Πτυχίο Ψυχολογίας
Σεπτέμβριος 1993 – Ιούνιος 1997
Βαθμός πτυχίου: Άριστα (8.56)
Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ρέθυμνο, Τμήμα Ψυχολογίας, Σχολή Κοινωνικών Επιστημών