Λογοθεραπευτής - Λογοπεδικός

Τριαδάς Δημήτριος

Δοϊράνης 11, Πάτρα
contact@logotherapeiapatras.gr
logotherapeiapatras.gr
Βιογραφικο
Υπηρεσιες
Σεμιναρια

Δημήτρης Τριαδάς
Λογοθεραπευτής – msc in human communication


Ονομάζομαι Δημήτρης Τριαδάς και είμαι υπεύθυνος του Κέντρου Λογοθεραπείας. Πραγματοποίησα τις σπουδές μου το 2007 στην Πάτρα στο Τμήμα Λογοθεραπείας του Α.Τ.Ε.Ι. Πατρών όπου και απέκτησα το Πτυχίο Λογοθεραπείας.

Ολοκλήρωσα την Εξειδίκευση μου στις διαταραχές της ανθρώπινη επικοινωνίας στο πανεπιστήμιο του City of London με τίτλο Master of Science in Human Communication.

Εργάστηκα παράλληλα με τις σπουδές μου στην Μεγάλη Βρετανία στο ειδικό σχολείο Bridge School του Λονδίνου όπου συμμετείχα στην ολιστική θεραπευτική προσέγγιση παιδιών με διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού (ΔΑΦ). Συνεργάστηκα με την μονάδα ΜΕΘ του Royal London Hospital στην δημιουργία κοινωνικών ομάδων με άτομα που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στον λόγο και την κατάποση μετά από εγκεφαλικά επεισόδια και Νευρολογικές Παθήσεις.

Το κέντρο έχει ως γνώμονα την επιστημονική κατάρτιση, την επαγγελματική εμπειρία, αλλά και την ευαισθησία που το διακρίνει για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν παιδιά και ενήλικες. Οι συνεργάτες του είναι άρτια εκπαιδευμένοι, γνώστες της επιστήμης τους και σας υποδέχονται σε ένα χώρο ειδικά διαμορφωμένο και επιστημονικά μελετημένο, φιλικό για τα παιδιά και τους γονείς, που διαμορφώθηκε με σκοπό την καλύτερη κάλυψη των θεραπευτικών απαιτήσεων που δημιουργούνται.

Λογοθεραπεία είναι η επιστήμη που ασχολείται με την πρόληψη, την αξιολόγηση και θεραπεία της ανθρώπινης επικοινωνίας σε παιδιά και ενήλικες. Όταν μιλάμε για ανθρώπινη επικοινωνία, εννοούμε όλες τις λειτουργίες που έχουν σχέση με την έκφραση του προφορικού και γραπτού λόγου, καθώς επίσης και με όλες τις κατάλληλες μορφές μη λεκτικής επικοινωνίας.

Η εργοθεραπεία (στα αγγλικά occupational therapy) είναι μια επιστήμη αποκατάστασης, που προωθεί την υγεία, παρέχοντας στους ανθρώπους τη δυνατότητα να εκτελέσουν ουσιαστικές και σκόπιμες δραστηριότητες. Οι εργοθεραπευτές εργάζονται με άτομα που πάσχουν από ψυχικές, φυσικές (σωματικές), αναπτυξιακές ή / και συναισθηματικές διαταραχές, χρησιμοποιώντας θεραπείες, οι οποίες αναπτύσσουν, ανακτούν ή διατηρούν τις δραστηριότητες καθημερινής ζωής των ατόμων.

Ο εργοθεραπευτής βοηθά τα άτομα, όχι μόνο να βελτιώσουν τις βασικές κινητικές λειτουργίες τους και τις ικανότητες συλλογιστικής τους, αλλά επίσης να αντισταθμίσουν τη μόνιμη απώλεια της εκάστοτε λειτουργίας. Ο απώτερος στόχος της εργοθεραπείας είναι να βοηθήσει τα άτομα να έχουν ανεξάρτητη, παραγωγική και ικανοποιητική ζωή. Επιπλέον, οι εργοθεραπευτές ασχολούνται, ολοένα και περισσότερο, με την αντιμετώπιση των επιπτώσεων των κοινωνικών, πολιτικών και περιβαλλοντικών παραγόντων που συμβάλλουν στον αποκλεισμό και στη στέρηση έργου.


Ειδική διαπαιδαγώγηση:

Με τον όρο ειδικό παιδαγωγικό εννοούμε το εξατομικευμένο πρόγραμμα παιδαγωγικής παρέμβασης. Στο ειδικό παιδαγωγικό, οι ειδικοί θεραπευτές (ειδικοί παιδαγωγοί, ψυχοπαιδαγωγοί, ψυχολόγοι) αξιολογούν τις ιδιαίτερες δυσκολίες και ελλείψεις του κάθε παιδιού και κατόπιν καταρτίζουν το κατάλληλο πρόγραμμα παιδαγωγικής παρέμβασης, ανάλογα με τις ανάγκες του. Η παιδαγωγική παρέμβαση πραγματοποιείται, επιλέγοντας μεθόδους διδασκαλίας και εκπαιδευτικό υλικό που είναι κατάλληλα προσαρμοσμένο στις ανάγκες του παιδιού.


Συμβουλευτική γονέων:

Η συμβουλευτική μπορεί να φανεί χρήσιμη στους γονείς, βοηθώντας τους να αποδεχτούν το παιδί τους και να το στηρίξουν σε μια δύσκολη φάση, δίνοντας έμφαση και σε άλλες πλευρές της προσωπικότητάς του και της ζωής του.
Τα παιδιά που αντιμετωπίζουν προβλήματα έχουν, συχνά, χαμηλή αυτοεκτίμηση, η οποία επηρεάζει αρνητικά τόσο τις σχέσεις με τους άλλους, όσο και τη μαθησιακή τους απόδοση. Σε αυτές τις περιπτώσεις, οι γονείς έχουν τη δυνατότητα να τα βοηθήσουν καθοριστικά να αναπτύξουν μία θετικότερη εικόνα του εαυτού τους.

Λογοθεραπεία

Περιλαμβάνει τη διάγνωση και αντιμετώπιση των διαταραχών λόγου, ομιλίας, φωνής, επικοινωνίας και μαθησιακών δυσκολιών. Η αξιολόγηση και αντιμετώπιση πραγματοποιούνται με εξειδικευμένες μεθόδους προσαρμοσμένες στις ατομικές ιδιαιτερότητες του παιδιού.

Εργοθεραπεία

Στόχος της είναι η ανάπτυξη των δεξιοτήτων των παιδιών στον κινητικό, αισθητηριακό, αντιληπτικό, γνωστικό και κοινωνικό τομέα μέσω της δραστηριότητας ως θεραπευτικού μέσου.

Ψυχομετρική εκτίμηση

Η χορήγηση έγκυρων ψυχομετρικών τεστ συμβάλει σε μια επαρκή διαγνωστική υπόθεση, η οποία κατευθύνει σε καταλληλότερες θεραπευτικές παρεμβάσεις.

Συμβουλευτική Γονέων

Πρόκειται για τη συνεργασία των γονιών με τους ψυχολόγους του Κέντρου. Βοηθάει στην υποστήριξη του γονεϊκού τους ρόλου με στόχο την επιτυχή διαχείριση των δυσλειτουργικών καταστάσεων στη σχέση τους με το παιδί.

Ψυχοθεραπεία-Οικογενειακή Θεραπεία & Θεραπεία Ζεύγους

Ασχολείται με προβλήματα παιδιών και εφήβων καθώς και με δυσκολίες-κρίσεις οικογενειών ή ζευγαριών με στόχο την καλύτερη αντιμετώπιση των δυσκολιών του παιδιού, εφήβου και ενήλικα και την καλύτερη προσαρμογή του στο περιβάλλον

Ψυχοθεραπεία Εφήβων και Ενηλίκων - Ατομική Συμβουλευτική

Τραυλισμος, Διασπαση Προσοχης, Δυσλεξια, Διαταραχες Αρθρωσης, Αυτισμος, Φοβιες, Αγχος, Νοητικη Καθυστερηση, Μαθησιακες Δυσκολιες, Ψυχοκινητικη Καθυστερηση, Βαρηκοΐα, Γραφοκινητικές δυσκολίες, Αισθητηριακές δυσλειτουργίες, Αφασια- απραξία, Διαταραχες σιτισης – καταποσης, Κινητητικες διαταραχες (αδρη και λεπτη κινητικότητα, συντονισμός κ.α)

Δραστηριότητες του Κέντρου: Θεραπευτική Ιππασία

Η Θεραπευτική Ιππασία βασίζεται σε εναλλακτικά προγράμματα αποκατάστασης, που χρησιμοποιούν το άλογο ως μέσο θεραπείας, βελτιώνοντας την υγεία και την ποιότητα ζωής των ατόμων με φυσική, νοητική ή συναισθηματική υστέρηση. Στη Θεραπευτική Ιππασία το άλογο λειτουργεί ως φίλος, θεραπευτής και εκπαιδευτής, καθότι συμπεριφέρεται στον άνθρωπο με υπομονή και ευαισθησία. Με τη συμμετοχή του στη διαδικασία, το άλογο εμπνέει και εμπλουτίζει τον ανθρώπινο νου, ενώ συμβάλλει σημαντικά στη φυσική κατάσταση του ανθρώπου.

Μετεκπαιδεύσεις και Εξειδικευμένες μεθόδους:


Μέθοδος PECS
PECS επίπεδο 1 και 2 – Σύστημα Επικοινωνίας Μέσω Ανταλλαγής Εικόνων για άτομα στο φάσμα του Αυτισμού.

Πρόγραμμα TEACCH
Mέθοδος δομημένης εκπαίδευσης «TEACCH» από το πανεπιστήμιο της North Carolina.

MAKATON
Πιστοποίηση στην μέθοδο MAKATON.

Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ΑΒΑ)
40ωρη Θεωρητική Εκπαίδευση στην Εφαρμοσμένη Ανάλυση Συμπεριφοράς (ΑΒΑ).

Attention Autism
Εκπαίδευση στο πρόγραμμα “Attention Autism” που στοχεύει στη διδαχή των ικανοτήτων της Προσοχής, της Επικοινωνίας και της Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης για παιδιά με Διάχυτες Αναπτυξιακές διαταραχές.

Πρόγραμμα Cygnet
Εκπαίδευση στο Βασικό πρόγραμμα Cygnet το οποίο έχει ως απώτερο στόχο την εκπαίδευση γονέων και φροντιστών στην κατανόηση του Αυτιστικού Φάσματος.

Αθηνά τεστ
Επάρκεια στην χορήγηση του Αθηνά τεστ. Τεστ ανίχνευσης μαθησιακών δυσκολιών και δυσλεξίας.

Παιδικό Τραυλισμό
Πρακτική εκπαίδευση στον «παιδικό τραυλισμό», στην αξιολόγηση και την θεραπευτική αντιμετώπιση.

Δυσλεξία – Δυσορθογραφία – Δυσαριθμησία
30ωρη Εκπαίδευση στο πρόγραμμα «Δυσλεξία, Δυσορθογραφία, Δυσαριθμησία» με εισηγήτρια την Κ. Δώρα Μαυρομμάτη

DIR – Greenspan Floortime Approach
Διήμερη Εκπαίδευση στην DIR – Greenspan Floortime Approach αλλιώς και «παιχνίδι στο πάτωμα». Είναι ένα πρόγραμμα το οποίο έχει στον πυρήνα του όλα εκείνα τα στοιχεία ενός πιο συνολικού μοντέλου προσέγγισης (DIR) και απευθύνεται σε παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού φάσματος (ΔΑΦ). Έχει ως σκοπό το παιδί να μπορέσει να κατακτά τα λειτουργικά συναισθηματικά στάδια, να αναπτύσσει τις ατομικές του δεξιότητες εγκεφαλικής επεξεργασίας όπως την αισθητηριακή, συναισθηματική, οπτική επεξεργασία κλπ. Δίνεται έτσι η δυνατότητα στο παιδί να δημιουργήσει σχέσεις που θα προωθήσουν την μάθηση και την ανάπτυξή του, πάντα έχοντας υπόψη τα όρια των δυνατοτήτων που έχει κάθε παιδί.

Διεύθυνση:
Δοϊράνης 11, Πάτρα