Η Δρ. Ιωάννα Τάλλη είναι ειδική παιδαγωγός και λογοθεραπεύτρια και μιλάει 7 γλώσσες. Είναι απόφοιτη του τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας και έχει μεταπτυχιακές σπουδές στη Λογοθεραπεία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Εκπόνησε την διδακτορική της διατριβή με υποτροφία από την Γαλλική κυβέρνηση στο τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Paris Descartes (πρώην Paris 5 - Sorbonne) με ειδίκευση στην Αναπτυξιακή Δυσλεξία και την Ειδική Γλωσσική Διαταραχή. Εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός και ως λογοθεραπεύτρια και έχει 12ετή εμπειρία στην ειδική αγωγή ως εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Επίσης έχει πολυετή εμπειρία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Α.Π.Θ.) ως διδάσκουσα σε μαθήματα προπτυχιακού και μεταπτυχιακού επιπέδου και ως μεταδιδάκτωρ ερευνήτρια με υποτροφία από την Επιτροπή Ερευνών του Α.Π.Θ. Έχει πλούσιο ερευνητικό έργο σε παιδιά με δυσλεξία, με κοχλιακό εμφύτευμα και σε δίγλωσσα παιδιά δημοσιευμένο σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και διεθνή συνέδρια. Είναι μέλος επιστημονικών συλλόγων (Επιστημονικός σύλλογος λογοθεραπευτών – λογοπαιδαγωγών Ελλάδος, Ψυχολογική Εταιρεία Βορείου Ελλάδος κ.ά.), μέλος διαφόρων Ευρωπαϊκών Δράσεων έρευνας στις γλωσσικές διαταραχές και κριτής διεθνών επιστημονικών περιοδικών. Εξειδικεύεται στην θεραπευτική παρέμβαση μονόγλωσσων και δίγλωσσων παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες, Δυσλεξία, Ειδική Γλωσσική Διαταραχή και με βαρηκοΐα - κώφωση.
Η Κατερίνα Κακκίδου είναι λογοθεραπεύτρια M.Sc., NDT - Bobath, αριστούχος του Τμήματος Λογοθεραπείας του Ανώτατου Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (A.T.E.I.) Πάτρας και μέλος του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοπαθολόγων – Λογοθεραπευτών Ελλάδος (ΣΕΛΛΕ). Εδώ και 12 χρόνια ιδιωτεύει παρέχοντας τις υπηρεσίες της σε παιδιά και ενήλικες που παρουσιάζουν προβλήματα έκφρασης και κατανόησης λόγου, καθώς και προβλήματα ομιλίας και σίτισης. Tο 2011 έλαβε το μεταπτυχιακό τίτλο Master’s in Clinical Speech & Language Studies (M.Sc.) με τομέα εξειδίκευσης τις διαταραχές ροής (τραυλισμός - ταχυλαλία) από τη Σχολή Γλωσσολογίας και Σπουδών για την Ομιλία και την Επικοινωνία του Πανεπιστημίου Trinity του Δουβλίνου (School of Linguistic, Speech and Communication Studies, Trinity College Dublin). Συγχρόνως, το 2010 ολοκλήρωσε με επιτυχία το μονοετές ευρωπαϊκό πρόγραμμα εξειδίκευσης στις διαταραχές ροής (European Clinical Specialization Course on Fluency Disorders 2009-2010) το οποίο πραγματοποιείται με σύμπραξη 10 Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων (Artevelde hogeschool, Lessius, Coteborg University, Trinity College Dublin, RWTH Aachen Universitatsklinikum, Katholieke Universiteit Leuven, Khbo Katholieke Hogeschool Brugge – Oostende, Hogeschool Utrecht, University of OULU). Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα και η πρακτική της άσκηση κατά τη διάρκεια των σπουδών της στο εξωτερικό, επικεντρώθηκαν στις μεθόδους αξιολόγησης και αντιμετώπισης των ατόμων που τραυλίζουν όλων των ηλικιακών ομάδων (παιδιών προσχολικής ηλικίας, σχολικής ηλικίας, εφήβων και ενηλίκων). Παράλληλα εκπαιδεύτηκε στην διαμόρφωση και παροχή εξατομικευμένων, ειδικών προγραμμάτων παρέμβασης σε άτομα που τραυλίζουν. Το 2015 εξειδικεύτηκε στη Νευροεξελικτική Αγωγή (NDT) - μέθοδος Bobath - η οποία αφορά σε παιδιά με νευρολογικά προβλήματα κεντρικής αιτιολογίας (Εγκεφαλική Παράλυση).
Η διεπιστημονική ομάδα που διαθέτει το κέντρο παρέχει υπηρεσίες λογοθεραπείας, εργοθεραπείας, ειδικής αγωγής και συμβουλευτικής για την αξιολόγηση, θεραπεία και αποκατάσταση δυσκολιών σε παιδιά με:
- Καθυστέρηση λόγου
- Διαταραχή Άρθρωσης και Φωνολογικές Διαταραχές
- Μαθησιακές Δυσκολίες - Δυσλεξία
- Ειδική Γλωσσική Διαταραχή
- Τραυλισμό
- Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής – Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ)
- Βαρηκοΐα - Κώφωση (Κοχλιακό Εμφύτευμα
- Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
- Νοητική Υστέρηση και Σύνδρομα
- Κινητικές Αναπηρίες και Εγκεφαλική Παράλυση (Μέθοδος Bobath)
- Δυσφαγία
- Προβλήματα Συμπεριφοράς – Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης και Προσαρμογής
- Προβλήματα Άγχους και Σχολικής Αποτυχίας